Ut på morgonpromenad!

Alltså. Jag HATAR att gå ut på promenader om man inte har ett mål.. Mina vänner säger ofta "åh vill du ut och gå med mig?"........Finns det något tråkigare eller ?;(  Men nu ska jag iallafall ut med hundarna, det är ett mål att dom ska bajsa och kissa liksom.. samma sak om man plockar svamp, då är ju målet att man ska HITTA SVAMP. men DÄR har jag ett till problem, hittar jag inte svamp relativt fort så tröttnar jag. Då är det precis som att bara gå runt en promenad. blä!

Skillnad är det om man går i stan, då äre bara titta igenom alla skyltfönster och önska sig bort ^^ eller störa sig på det fula de har i affärerna, beror på vad dom har, såklart!



Dagen består av att leta utbildningar till mig. heeeeela heeeela dagen ska jag göra det hade jag tänkt :D och tyvääääärr köpa en dum hemresa till tim för han åker imorgon ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0