Varit vaken i två timmar snart. .

men inte hunnit blogga! haha.. har tagit disken lite grann, tvätten lite grann, spelat kort lite grann och ätit lite grann!
Idag så vet jag inte riktigt vad som händer.. jag vill bara umgås med tim hela dagen men just nu sover han så då får det bli bara plugg för mig ;)

Så .. morgonen = Plugg.. sen när tim vaknar så ska vi förhoppningsvis hitta på något kul och därefter så blir det förmodligen födelsedagsfest för Boris ikväll :) Roligt!

Jag glömde berätta! :o igårkväll åkte vi till sabina och boris :) det var mysigt och trevligt!
Vi chillade mest hela tiden.. pratade, glodde på tv, umgicks helt enkelt.. Och sen spelade vi dominion ;D jag vann inte! jävla boris ;(

Hoppas han läser detta. Han får en babianrumpa som representativ bild för honom.. för han vann ;(





haha ne.. så dålig förlorare är jag inte ;D men boris ska vara med på bild i mitt nästa inlägg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0