Åh, underbara dag!

Denna tisdagen kommer bli en blandning av nöje och...tråkigheter.. vad är motsatsen till "nöjen"?.. "onöjen?" HAHA?
Måste fråga Ahlen om det.. han borde veta det.. det är ofta han påpekar saker som jag säger fel haha

Huuursomhelst!
Nu står jag förmodligen i duschen (alltså, tidsinställt inlägg igen) och efter duschen så ska jag borsta tänderna och fixa mitt ärr samt klä på mig o.s.v...

Efter det kommer lite mer "onöjen"... Ska läsa engelskabok och även städa, innan jag åker till A6/stan med MC ;D
Det är alltså dagens planer ;D

Ska också skriva upp en inköpslista på mobilen.. jag har verkligen svinkasst minne..
1. Laddningskort (pengar) till mobilen
2. Lactrase (tabletter för laktosintoleranta) om jag inte redan har det hemma..
3. Doftljus (vanilj) om jag inte redan har det hemma
4. Små fina papperslappar
5. Ett fint kort (ganska stort) + fin (helst gel) penna
6. Kortdekorationer typ rosetter, hjärtan osv.. helt enkelt pysselsaker!

Kommer btw ta med kameran till A6/stan så det blir lite mer bilder från nuet än förr xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0