AMIAS

Going great sofar!
Amias är min nya medicin som ska sänka blodtrycket. Än så länge har jag inte mått dåligt (zombieaktigt) utav den så det är ju asbra!
Jag har den minsta dosen än sålänge, på 4mg. Dessutom tar jag bara en halv tablett om dagen, 2 mg.
Det är ju verkligen jätteliten dos (amias kan tas upp till 32 mg per tablett och två ggr om dagen, 64mg/dag, vid behov) men läkaren sa att jag skulle börja sakta,sakta, eftersom mitt blodtryck redan är lågt..

Så, en halv tablett i 4 dagar till och sen börja med en tablett om dagen (kan gärna ta halva på morgon och halva på kvällen), därefter fortsätta så om det inte blir några jobbiga bieffekter..

Är superglad att medicinen har fungerat hittills..störande annars..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0