Att storhandla mat <3

Antar att pappa precis kommit upp från sitt arbetsrum (tidsinställt inlägg med andra ord...) och vi börjar göra oss klara för att åka till farmor och sen åka och storhandla..

haha jag ÄLSKAR att åka och storhandla på mataffärer.. Vet ingen annan som gillar det så mycket som jag.. KAN Vara så att jag aldrig har handlat annat än mat, för jag aldrig haft råd, så när jag väl får handla över huvud taget så blir jag glad och euforisk.. Men kan också bara vara så att jag trivs så himmla bra med att gå runt med min familj och storhandla..



min familj är awesome. Men såklart så storhandlar ju inte hela familjen fortfarande hahah! Hasse har ju flyttat, klas är lat och mamma har jobbat hela dagen.. så det blir jag och pappa mest nu för tiden.. men jag älskar det ändå! vi är så fjantiga ibland men ibland bara går vi och pratar..
Ibland så går det fort att storhandla (en av pappas bästa egenskaper typ.. haha.. ibland kan det verkligen SUGA RÖV att shoppa länge...) och ibland så tar det tid.. beror på hur man känner sig..

Man hittar alltid goda saker som man köper osv.. det är bara awesome timespending med familjen tycker jag.. haha!


En sak som KAN göra att jag gillar det lite mer än andra är kanske för att jag åkte i de där vagnarna tills jag var typ 11 år. eller kanske 12?.. jag skojar inte.. Jag ORKADE inte gå (astma + hjärtfel var värre då) och då blev hasse & klas avundsjuka.. Kanske det jag gillade? HAH fan vad evil jag var som barn isåfall...

Men jag fick aldrig köra vagnen som dom fick.. Tog mig typ..14 kanske jag var när jag klarade av att köra en fullpackad vagn utan stora problem.. haha ! VAD MYCKET det finns att prata om när det gäller en sån liten sak..

åh... <3 La familia I tell you!



Överst: Klas, Hans, Mamma, Farfar & Farbror
Underst: Lina, Elin, Jag, Pappa & Farmor
<3! Haha älskar den här bilden.. tyvärr blev hasse inte så snygg som han verkligen är.. men jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0