Blodprov

Ska strax dra iväg och ta blodprov igen. sen blir det nog lite shopping ;D..... På apoteket hahaha! :D

Har lite kvar att packa sen också..kan ju inte packa ner det mesta dagen innan.. typ mediciner, tandborste, alla laddningsstationer (laddar nästan allt på natten..) och andningsövningar osv...Kläder är typ det enda jag kan packa dagen innan...Måste dock dra iväg nu för att jag ska hinna borsta tänderna innan pappa är klar i duschen.. :)


Åh... tänk.. tänk så bra min pappa är...jag fattar inte ens varför..Samma med mamma...vad har liksom peppat dom hela tiden? Förstår verkligen inte.. Jag är dock snart påväg ut från lilla huset lövgren.. jag vill inte det riktigt fullt, fast jag samtidigt vill det väldigt fullt.. Men kanske kunde ta med mamma och pappa ? (A)..
Men ja.. jag är snart påväg ut.. och jag försöker, trots att jag är 19 år, att lära mig. "på nytt" kan man säga..
Jag försöker att inte vara galen över minsta sakerna, för det är så onödigt! Bättre att ta det lite chill som pappa och säga att saker löser sig och prata ut om det istället för att få ett frispel som jag brukar få..

Så jag vet inte.. tror inte folk ändras i grunden när man är så här gammal.. men det betyder ju inte att jag kan utveckla mig till att tänka ett steg längre.. För det gör jag nu. Är jag irriterad över något så är det oftast bara att INTE reager / överreagera för då blir det oftast bättre..

Min familj är bäst.









Oj! som sagt! haha måste ju borsta tänderna och sånt :) hej so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0