Bring it all back

Var precis ute med hundarna.. MYSIGT!! halva parken var i skuggan och halva i solen typ.. Frost på ena sidan och grönt på andra.. haha! OOH just det ! När jag gick där ute i mjölkafållan så startade S Club 7's låt "Bring it all back" HAHA OMG Vad längesen, svinbra <3

Anyway tänkte visa er en sak med bilderna.. Man kan ju välja storlek på dom, och nu när jag har samma färg på "rutan" som "bakgrunden" så gör det inget om bilderna går utanför.. Brukade vanligtvis använda 500 (snäppet över "standard") men här får ni lite andra exempel (också bra för mig att veta hur stort jag kan göra utan att det går in i t.ex. arkvi-menyn till höger på bloggen osv..


bredd: 400



Bredd: 500



Bredd: 600 (ebba har käkat mitt läppstift på bilden.....)



Bredd: 700




Bredd: 800



Bredd: 900




Bredd 1000


Som jag ser nu när jag förhandsgranskar så verkar det inte bli större än 600.. Så då får jag helt enkelt köra på 600 ;) heh..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0