Disneynostalgi

(tidsinställt)
Jag vill veeerkligen ha ett disneyrace med någon.. Jag och boris och sabina kanske? Ska iallafall ha Landet för längesedan race med dem, eller med tim.. beror på vem som laddar ner det fortast typ hahah!

Jag vill se lejonkungen.. "säg det igen!" "Mufasa!" "Åh ! Igen!" "mufasaaaah, mufasa mufasa!!!" ihi hi!
Och skönheten & odjuret...Och alla andra UUUUNDERBAR filmer.
Såg ju svärdet i stenen nyss.. haha underbaaart!

Mc ska btw klä ut sig till den onda drottningen i snövit nästa lördag, skitnice tror jag det kommer bli! :D
Och snövit vill jag med se.. OCH EN ANNAN Som inte är disney tror jag!! Prinsessan i svanskön eller något.. Eller svanskönsprinsessan eller något??


Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

allt bra idag?:)

2010-10-24 @ 21:25:26
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0