Dra i sig lite käk sen är det good to go!

Blodprovet gick bra och jag träffade min gamla hjärtläkare från barnavdelningen där.. supertrevligt.

Ska snart iväg till Tim..bussen går 15.40 så tänkte slänga i mig lite mat och sen åka..Klas är snäll och skjutsar mig :) Wie!


Hmhmhmh.. vet inte riktigt vad jag ska  säga.. men om jag uppdaterar igen idag så blir det sent kan jag ju förvarna om..
Alltså.. en sak som stör mig är att oavsett hur många gånger man har tagit blodprov och det inte har gjort ont eller hänt något fel.. oavsett hur många gånger så blir man alltid nervös precis precis innan dom trycker in nålen / trycker på knappen när man ska ta i fingrarna...
haha så jävla konstigt!

Nu hoppas jag iaf att inget händer på resan ner och min vistelse i malmö.. dock är ju lunds universitets sjukhus nära där .. men vill ändå inte att något dumt ska hända ^^ Har redan slängt på mig waran halsbandet så jag inte glömmer det..juppjupp! mat nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0