Earrings

Igår innan jag gick och la mig, precis efter jag hade skrivit mitt nattinlägg, då fotade jag mina fina örhängen som jag fick av Tims mamma.. Här kommer några bilder..









Förresten så har hon en blogg (som hon iofs aldrig uppdaterar och lägger in nya saker på, hon har inte tid / har inte lärt sig det än) där man kan titta på gamla smycken hon har gjort..


Förresten! Vi spelade ju alfapet, jag och min mamma, och eftersom jag är sån peacefull tjej så la jag såklart ut ordet FRED ;)



btw.. Mamma vann båda gångerna, jävla skit! Fast det kanske inte är så konstigt när jag alltid fick trippletter av bokstäver...






Missade såklart att fota det andra paret örhängen så kommer uppdatera sen igen..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0