Ett långt inlägg förklarar hela dagen!

åååh UNDERBAR DAG!!!


Berättade ju om hur god mat jag hade lagat, det blev verkligen SVINGOTT ;D Yummie! Anyway..

Dagen började med att jag vaknade 4.40 av mammas klocka, somnade om, vaknade, pissade, somnade om och blev väckt av pappa vid 08.00..

Skulle gå upp 7.30 men pappa hade ställt klockan helt fel.. hursomhelst så åkte vi iväg kanske 8.45 och egentligen skulle vi åkt typ 08.15...
Men ja.. vi åkte.. jag försökte somna flera gånger och lyckades typ tre gånger på vägen ner till KNA (karlskrona) och varenda gång väckte Klas mig.. HAHA! dummis ;(



Jag, pappa, klas, meg och ebba åkte med så hela familjen förrutom mamma hängde med för att hämta upp hasse..
Vid typ 11 kom vi fram där hasse bor och sen tog det typ 2,5 timmar tillbaks också, jag sov och tittade på The Office påvägen hem.. Soft.. Vid halv två var vi i jönköping.



(I karlskrona.. ;D)




Sååå.. När vi kom till Jönköping igen så skulle jag till Ryhov och ta blodprov innan vi åkte hem.. Runt halv 3 var det klart och vi var hemma typ 14.40 kanske..Blodprovet gick förresten SVINBRA! dom stack i armen för att jag behöver fler prover än waranet denna gången (ska ha till undersökning den 2e) och tanten behövde bara sticka mig en gång! NICE ! :D
Men sen efteråt gjorde det sjukt ont :S har aldrig haft ont av blodprov innan men nu var det svinont när jag använde den där "senan" i armvecket.. anyway skitsamma.. vi kom hem och snackade av oss lite med varandra, sen kom mamma hem och vi spelade Alfapet

Jag vann. ;D HA!

Efter en lång speltur alfapet så skulle jag, klas och hasse börja laga maten.. Jag gjorde typ allt ;) NEEJDÅ .. jag gjorde allt förrutom steka köttet (bacon och kyckling).. Men jag var nöjd ändå. det var kul och maten blev verkligen lyckad. Fan vad gott!


Runt halv 8 åt vi.. Men jag glömde skriva när jag hade dukat.. Så.. vi åt.. och det var svingott, alla var nöjda glada och mätta!
Efter middagen så skulle vi spela Gin Rummy och det var precis vad vi gjorde.. sen satte jag mig vid tvn och tittade på CSI.. glömde helt enkelt bort att skriva här.. MEN det var inte så konstigt för efter middagen så satte sig min bror, klas, sig vid min dator medans vi andra spelade rummy..och det var ett bra tag. sen satt han kvar så det var inte så wierd att jag inte satte mig här ;D

Nu är det ColdCase och bara jag & pappa är uppe ;D Skriver kanske imon .. alltså om 5 min haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0