Failmorgon

Seriöst..
Jag skulle gå upp 10.30..Jag gick upp 12.30. Fan!!! jag la tillochmed alarmet långt borta för att inte "få tag i det fort och stänga av det", men jag fick tag i det foooort och stängde av... fan

Vid 1 så ska jag börja läsa engelska.. så får skynda på här nu ;)
Sitter och äter muffinsarna som jag bakade igår..
AH!!! fick precis en awesome nyhet.. min gamla kompis walter ska få skivkontrakt med deras band. HUr jävla nice är inte det då?! :o blir helt.. wtfudge typ.. nice! Men måste faktikst dra mig.. kommer upp några tidsinställda sen





Kommentarer
Postat av: mc

haha, vad fan! jag har träffat honom svinofta de senaste två veckorna (när vi renoverat hos susanne) o jag visste inte det! men kuuuul!

2010-10-25 @ 17:55:04
URL: http://insomniia.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker om det du skrivit! Roligt att se lite sunda grejer och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0