Fortfarande uppe

Blaa.. inte gjort något vettigt.. har tittat på en uppgift i engelskan.. läst lite om den men inte startat den.. främst för jag inte ens har word på datorn "MEN FIXA DET DÅÅÅEEH!!" ja. visst. sure. nångång ;)


spelat sims..lite.. snackat med tim, mycket.. ätit onyttig mat haha.. ja.. det har jag gjort typ... mamma kom hem för ett tag sen och vi ska se csi om en timme typ

tänkte iaf visa hur jag såg ut på bröllopet :)



MC fixade håret :) Klänningen är från new york =)
Halsbandet är mammas. Det är en vanlig guldkedja.. sen är själva berlocken min.. mitt enda smycke var det smycket jag alltid måste ha på mig.. Waran-smycket.. som säger "är den här människan skadad så ringfort till ambulansen" typ.. haha..



Här ser ni hela klänningen. Jag vet inte om jag pekar fuck you till hasse eller om jag visar mitt nagellack.. tror jag visar mitt nagellack faktiskt:P det var lila med maaaaaaassa fint glitter i olika färger.. Passade kanske inte med allt annat kanske ni tänker då.. så tänkte jag och mc med.. så.. vi fick fixa det..



Jag ville/kunde såklart inte gå i klackar.. så det blev mina nya, lila converse ;D passade med naglarna..
Också köpta i new york =)




Sen har vi såklart det fina fina håret :) MC gjorde något liknande det jag hade på balen.. mycket fint! :D






Kommentarer
Postat av: Anonym

åh.. jättefint! Håret och klänningen och du ^^ alltihop!

2010-10-09 @ 23:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0