Gick upp 12.30

Vilket innebär att jag ändå sov från 04 till 12.30.. det är liksom ändå 8,5 timmar men jag ville bara döööö när jag lyfte min röv ur sängen.. haha.. jag tvingade upp mig själv för jag hörde att hasse kom hem...Ville helt enkelt umgås med honom..


Hela förmiddagen glodde vi på tv typ,,, sen chillade vi ett tag och började spela gin rummy med mamma och pappa.. nice.. det blev oavgjort.. aldrig någonsin hänt innan hahhaha! jag & pappa kom delad etta ;D


har inte så mycket att berätta plus att jag inte har ork att berätta något... jag är verkligen extremt trött... haha.. men tänker vara vaken till iallafall 21 så jag kan sova hela natten sen och vakna pigg, tidigt på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0