Godmorgon..?

alltså. seriöst. HAHA Jag är såååååååå trött. Inte nog med att jag skulle faktiskt upp tidigt idag och gick och la mig sent igår. Nej. För vid 4.40 så piper det sönder som ett jävla brandalarm här ... LÄNGE också.

Tror "mammas alarm" (vilken insane väckningssignal alltså.. skär sööööönder i öronen och hjärnan.. man blir galen...) var ställd på 4.30 men det var inte förrens 4.40.. TIO jävla minuter och mamma vaknar inte? Samma med pappa. Han bara sov.. Men JAG vaknade....... så gick in och väckte mamma, hon blev rädd stackarn.. ;(






Kommentarer
Postat av: Abdullahtina

Hope you enjoyed your visit.

2010-12-13 @ 17:25:19
URL: http://abdullahtina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0