GUD jag vill FLYTTA!!!

HERREGUDIUWEFHeiuye378y! jag älskar mina föräldrar över det mesta andra här i universum. Det är inte för dom som jag vill flytta. men KLAS?! IDIOTJÄVEL rent ut sagt fan vad jag blir lack på honom nu för tiden.
Han är ALDRIG trevlig längre. Jävla störande. Har aldrig gjort den jävla människan ett jävla piss.

UUUUUUUUUURGH!!! Nu tänker jag bara "tänk på vad du skriver, detta kommer aldrig försvinna, så oavsett hur arg du är så ska du inte skriva precis vad du vill" FÖR DET ÄR SÅ. Allting jag skriver kommer vara KVAR. vara en del av mig. Så tänker inte skriva mer rövigt om min bror men FAN Alltså vad irriterad jag är .

har verkligen inte gjort ett piss så är han otrevlig. ALLTID . Sviniga unge!!!!! Tycker inte det är rättvist och jag tycker inte jag förtjänar det. FAN ska han vara taskig och tjurig för?!?!?!?! STÖRANDE. Jag är ALDRIG sån mot honom..

Önskar egentligen att han flyttade nu när jag tänker efter.. Inte jag. För han skulle nog må bättre av det än vad jag hade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0