Helgen!

Berättade ju lite om helgen i ett textinlägg.. Åååh vet var verkligen en superbra helg!
btw!!! Jag och tim har snart vart tillsammans i FYRA ÅR. whuut.. det är mer än 1/5 av mitt liv.. hahah stört. men hursomhelst det var ju inte det jag skulle snacka om.. tänkte visa några bilder från helgen på lite pyssel som Annika höll på med och en och annan pussbild.. :)



Jag fick en supercuuuute klänning från annika! :D tack så mycket!
(sen fick jag även små söta lukt suddigummin från tim hihi.. !)



Kinderäggs samlingen är komplett :D



Jag fick sova på golvet...haha!




Massa fina fina fina örhängen! Gjorda av gamla kapsyler! åh så balla


Och nu dog kameran.. attans.. ska visa er mer bilder på de där sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0