Hemma från bröllopet!!!

Hejsan! har inte kunnat uppdatera idag för flera anledningar.. dels så sov jag jätte länge men också sen när jag väl vaknade så hade vi gäster här och efteråt så skulle jag äta frukost och direkt efter det så kom MC för att hjälpa mig att bli fin inför bröllopet!

Egentligen är inte bröllopet slut än men jag var så trött plus att jag hade lite ont så jag åkte hem när Hasse, Klas & Leena bestämde sig för att åka hem....ganska surt att vi inte stannade längre men nu känner jag ju verkligen att jag kanske tillochmed borde åkt hem tidigare haha!

Bröllopet var väldigt fint och mysigt samt trevligt! Har såklart bilder och lite videoinslag att visa här i bloggen men just nu är jag alldeles för trött så jag ska blänga lite på kenza & tyra show sen ska jag väl sova...


Hoppas alla andra haft en bra dag också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0