Homecoming

HEY guys! jag är hemma! dock har jag inte batterier i kameran så då tänkte jag "nee men skriver inget" fast sen kom jag på att det är ju roligare att uppdatera än att inte göra det pga bildtorka..
Dagen har inte varit alls händelserik.. fyra timmar satt jag bl.a.på bussen.. blä..Men maten hemma var yummie sen iallafall.. ne orkar inte skriva fakitskt.. imorgon ska jag till ED och hälsa på Ollon ;D awesooome


Anonym om Back from the hospital:
Inte ofta jag tar och slänger bort min tid på bloggar som du vet, men undrade var Milly tagit vägen på sista tiden och kom på att du bloggar. Hoppas du har det kul hos Tim och det värmer att du ger FB lite upprättelse :]

/W

Svar: aww :) Tack! Och bra att du tycker det ;D Du svarar ju inte på msn dumbom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0