Idag har jag BH! ;D HURRAY! hahahaha!

Nej, men seriöst.. Det är faktiskt första gången jag har BH sen dagen innan operationen.. vilket är ca 1,5 månader sen.. Vet ni vad det påminner mig om? Hur mycket jag haaaatade bhar.. det bara kliade, satt tight och var ivägen.. men när jag inte hade bh i skolan så påpekade folk det hela jävla tiden, så jag började använda bh ändå.. haha.. men det ser ju grymt mycket snyggare ut med bh än utan..fast fortfarande.. varför skulle jag bry mig om vad idioterna i skolan sa?:P


Anyway.. Det är skönt att kunna använda BH igen.. Fast jag testade en hel del olika innan jag kunde ha en av mina haha.. fick ta den mjukaste som satt "hårdast" runt om fast inte liksom alldeles för mycket på ärret.. ääsch haha jag vet inte riktigt hur jag bestämde mig, men den kändes bra iaf...




Jag knäppte av några foton precis på morgonen när jag hade vaknat. På alla bilder syns det i ögonen att jag är precis nyvaken, men denna var minst sån.. heh..

& för att visa er mina slapp kläder så får ni den här bilden




Stor Tshirt (IM FREAKIN NUTS! + nötter) från New York
BH!!! BH BH BH ;D Som jag ärvt av Elin, thx!
Trosor från USA
Mjukisbyxor ärvda från Annikas kompis dotter.. nice! ;D
Plus Hello Kitty strumpor i vitt


Soffft! Det är så obekvämt att åka med jeans hela vägen till Tim så därför fick det bli mjukisar idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0