Jag är en kämpe och jag kämpar.

Idag var första gången sen innan operationen som jag själv kunde dra en vanlig tröja över huvudet! :) Hittills har jag bara använt skjortor och badrockar men nyss fick jag på mitt nattlinne! Jag är så bäst :)


Duschade nyss och mamma hjälpte mig att tejpa om ärret & "hålen" där nere.. gick jättebra :) Men hålet ser fortfarande dåligt ut och jag börjar bli nervös över att det ärret kommer bli skit fult ...
Har fortfarande inte packat mina grejer till tim så jag ska studsa iväg nu och göra det:)

Kvällen som är kvar ser ut såhär för mig.
1. packa alltihopa
2. käka något gott och
3. mysa med någon film framför tvn med pappa eller spela, beror på om pappa är pepp eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0