Jag gillar't!

När jag får kommentarer så blir jag genuint glad! Det känns som folk verkligen orkar skriva, orkar läsa och orkar prata om det jag skriver om typ..
Fast jag själv kommenterar nästan aldrig någon annans blogg.. Det är för det är en sån komplicerad process, man byter sida, skriver i massa grejer och SEN skriver man sin kommentar och skickar.. OFTAST så kommer det då upp en kod som man ska slå in, för att visa att man "är människa" och inte virus/Spam osv ..

Men.. ja.. borde kanske göra sånt mer, om man har något att fråga eller svara på eller kanske bara säga "fan vad bra" haha men ja.. det är en jobbig process så förstår ju verkligen att folk typ Kissie eller Kenza, dom som har 100 000 läsare per dag.. Att dom bara får 200 kommentarer är INTE ALLS konstigt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0