Känns bra!

Nu har jag äntligen haft en dag där jag tar tag i saker och inte bara sitter här vid datorn hela dagen.. Jag ska snart plugga(för det har jag inte hunnit än) men tänkte bara uppdatera här lite fort..

Btw får ni också en bra känsla av att ha kontroll på dagen? Göra "viktiga/nyttiga" saker?

Jag har städat mitt sovrum, fixat iordning hela min garderob, packat upp flera väskor där det låg kläder och andra saker i, fixat lite käk (hjälpte dock bara mamma) och tittat på CSI med mamma :) Vilket iofs inte var nödvändigt, men man får ju ta lite blandat på dagen, inte bara kassa eller bara bra saker ..

OCH !!! det som tog längst tid höll jag på att glömma... haha.. jag har planerat upp mina dagar fram tills 10 dec för att ha rätt mängd tid att plugga på och ändå kunna träffa tim och ha det chill med min familj.. nice nice!


Så som sagt.. nu ska jag plugga någon timme, sen ska jag gå till ICA/Posten för att ta ut ett paket :).. om jag hinner.. får kolla när det stänger haha.. anywaaay nu måste jag sluta, blir så dumt annars... kommer sitta kvar här i sånna fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0