Kommentarer!

HELT SJUKT! vissa kommentarer syns inte förrens jag går in i arkivet! Hittar ju tillochmed kommentarer från september nu! herregud.. haha här kommer en hel drös med kommentarer...Tar btw bort allas mailadresser from now on..
OCH JAG VEEET, jag VET att de flesta kommenterar för att göra reklam för sin egen blogg, men so what.. det är ändå bara trevligt att svara och inte tjura :) Så here goes



Louise- en blogg om det mesta om Disneynostalgi:
allt bra idag?:)
Svar: Hejsan! Jajemensan!


♥ johaansson's ♥   om Framsteg:
fin header :D
allt bra idag? ^^
Svar: Tack! Den är alldeles ny! Japp allt är bra ;)


Cissi om Svimfärdig:
Har du haft en bra helg? :)
Svar: Hmm.. Nej haha faktiskt inte, tyvärr! Hoppas du har haft det bra dock :)


Mie [bloggdesign & foto] om Svimfärdig:
hoppas det går bra med rapporten :)
Svar: TACK!!! det går tyvärr inte så bra som jag hoppats, men nu kanske det går bättre med lyckoönskningen :D


Anonym om B-L-Ä:
Vilken söt liten rosa blogg du har Camilla! Kika gärna in på den hära och svara på några frågor ifall du har tid :) www.lifeinbed.blogg.se
Svar: Tack! Nu är den vit! :D ändrades idag hihi..Svarar gärna på frågor :)



jacquelin om Svimfärdig:
det där med att svimma är verkligen jobbigt!:/
Svar: Verkligen! Eller .. hah.. inte svimmat någon gång, men att känna sig svimfärdig är tillräckligt jobbigt det ändå!

Anonym om Svimfärdig:
hej allt bra?=) haft en bra helg?=)
Svar: hejsan hej! Nje.. tyvärr inte.. hoppas din vart bättre :)


Millah  om Svimfärdig:
Hej... Allt bra?
Är du tävlingsintresserad?

Jag har igång massa tävlingar nu
& det kommer in nya titt som tätt.

Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!

Var gärna med och tävla =)
--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..
Ta hand om dig =) Kramar // Millah
Svar: Fint smeknamn du har! Jag är intresserad av tävlingar oftast.. men sen genomför jag dom ändå aldrig tillslut haha!

elin amour [en störd jävel]  ([email protected]) om Svimfärdig:
Hej :)
Behöver du en ny header/design?
Jag gör allt gratis, kika in i min blogg :)
Där hittar du tidigare headers jag har gjort :)
Svar: Elin!!! Haha du gjorde min sida så fin!! tack så hemskt mycket!!!!!


lucke om Svimfärdig:
Tjenare, planer för kvällen? :)
Svar: tjuuu, jag tänkte baka och spela spel med mina föräldrar, slöa framför tvn och läsa lite i en engelskabok.. precis vad jag har gjort ;)


Elin  om Boriskväll:
fin blogg:)
Svar: TACK! :) Det uppskattas verkligen
!

Elena om More, more, more!:
Riktigt fina var de!! aaa jag förstod med silverpluttarna... kommer hon lägga upp de på sin hemsida så man kan se varianter om man skulle vilja beställa? :)
Svar: TACK:D Tror annika tackar också haha!..aa tror hon kommer göra det.. ska iallafall tjata sönder på henne nu.. alla jag har visat örhängena för har blivit helt exhalterade haha!


mc om Kommentarer ! :D:
klart du får använda den!! :*
Svar: <3!!!! taxi, du får använda mina bilder också!


Jossan :) om Aj med yoggi yalla:
Du är så jäkla stark milla, imponerad som fan på ditt mod och din styrka! tänk om en vanlig människa som jag kunde få vara hälften så modig och stark då hade jag varit lycklig :)!!

När du kmr hem igen så ska jag komma och hälsa på dej ! ska ta hand om dej millalilla!!
Saknar dej, du är så jävla stark!! <3
Svar: Tack, jag vet.. aww vad fint du säger om mig :) .. HAHA Fast ja, waow vad du har hälsat på och brytt dig, verkligen inte...och säkerligen inte saknat mig heller. Tänkt på mig, ja kanske men resten är bara överdrivet snack från din sida. Mycket snack, liten verkstad..tyvärr! Sen vet du väl säkert inte om att min hjärtmuskel höll på att sluta fungera för du inte bryr dig. och jag bryr mig inte längre om att informera dig.. har även krisat sig lite med min familj, men känns inte som du är någon jag ens orkar prata med, för jag vet att du faktiskt inte prioriterar mig..


Boris  om Aj med yoggi yalla:
Bra att du skriver iaf, tror jag förstår det mesta. ;)
Hoppas du orkar berätta lite mer snart. Har tänkt på dig massor senaste veckan. :/
Ha det bra med dig! <3
Svar:ÅÅÅ jag ser det här NU.. men haha.. Jag hoppas jag har berättat allt..vet inte om jag har det? men när du besökte mig kanske?? minns inte så mycket.. Tack Boris <3!


Jenny Sabba om Sovgott och tack:
Åh Milla!
Jag hoppas inte du är förkyld!!! Skit också! Sorry om det var vi!
Vad bra att du har duschat men brukar man inte göra det både på kvällen och morgonen. Det ÄR mycket viktigt att duscha snuttan, speciellt med din "lilla" operation.
Jag tänker på dig hur mycket som helst.
Du är en så söt och härligt människa.
Ta hand om dig!
Många tusen kramar.
Svar: Jenny!! :D haha, nu i efterhand så var det ju skönt att se att jag inte var förkyld ! :D Jo.. duschen var ju viktig, men det var ännu värre att duscha med de där svamparna! Man blev helt torr efteråt.. riktigt ren såklart...
åh<3 tack Jenny, tusen kramar tillbaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0