Kommentarer

Jag kom hem för typ 3 timmar sen men har haft fullt upp med att avsluta några kurser, returnera böcker och sånt där viktigt.. Så nu har jag äntligen tid att skriva här.

Tänker skriva om helgen i nästa inlägg men först blir det svar på kommentar!


Anonym om Till ED:
Fy! Du ska inte hoppa av nån kurs alls, vem vet vad du kan ha nytta av i framtiden? =)

/W

Svar: Haha! meh ska du fya mig nu? ;( jag fyar ju alltid dig... och.. nej det är sant, jag vet inte.. men jag tvivlar..


mc om Till ED:
du kan ju hoppa av bildkursen om du inte förlorar ditt csnbidrag. och what the heck ska du göra på ed?!

Svar: Precis, men jag förlorar det till hälften.. men ja..:P .. haha skulle hälsa på ollon ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0