LÄNKAD AV FALSKANNING! Awesome ;D!

Skickade in ett tips till falsksanning och dom tog med det så jag fick en söt liten länk haha! det är ju lite ironiskt att jag inte ens läser BB's blogg men ändå tipsade om den..



Igår när jag var med MC så berättade hon att blondinbella hade "pratat ut" lite om att hon gjorde slut med Nils o.s.v. Eftersom jag inte såg det på falsksanning (blogg som jag ändå läser) så tänkte jag "men hallå? folk kommer vara intresserade, jag vill skicka in det" och så gjorde jag det, och det kom med ;D
sökte helt enkelt upp inlägget från blondinbella och skickade in till FS.. nice!

För er som inte vet vad Falsksanning/FS är så är det precis som en skvallertidning, fast en blogg.. en av de största i sverige..HÄHÄ. det är btw nice, slipper man köpa tidningar som säger "Hej jag är en skvallerfitta och jag läser skvaller", istället kan man bara gå in på bloggar nu för tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0