Negerbollar <3

Jag och mamma har precis bakat negerbollar om nom nom!! Fan en sak som jag minns från när jag var liten är att jag alltid bråkade med hasse och klas om vem som skulle få den största. MEN NU vill alla ha dom minsta. Inte konstigt, för dom minsta med mest socker runt är ju godast ! Så dum man var när man var liten alltså haha!

Anyway.. Det är lite ironiskt.. I min kokbok så står det negerbollar.. inte chokladbollar som det står på havregrynspaketet.. haha
Efter baket så ska jag fakiskt sätta mig ner och läsaigen.. har läst kanske 10 sidor i engelska boken så bara fortsätta...

Uppdaterar dock innan jag drar iväg.. Ja juste.. om jag inte skrev det innan så blir det ingen utgång för milla idag, orkade inte ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0