oupsie...


hade hon redan somnat när vi kom hem igen...suck.. Nu ska jag göra en till nyttig/viktig sak... betala räkningar... suck!

Har tre fakturor på böcker här som jag ska betala innan jag lägger mig... har egentligen bilder att visa er från kameran men den laddas just nu inför bröllopet imorgon så det får bli senare.. men för att lätta upp blogosfären här i min blogg så får ni lite andra söta bilder som jag har sparat ;)










har glömt att skriva idag... anledningen till det är väl att jag har gjort massa sysslor, spelat sims, duschat (tar ju iaf 1,5 timmar nu...) och tittat på tv.... haha..

Imorgon är det bröllop!! Min farbror ska gifta sig, kommer nog bli fint och trevligt!
åh... jag har vart lagom nyttig idag.. handlat mat och apoteket-stuffs sen hämtat ut tre paket, lagat mat (tillsammans med hasse och pappa) och duschat + bytt stripes..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0