Shoppingrunda på stan med MC!




Som jag sa så skulle vi ju till pappas jobb.. denna bilden tog jag där ;D heH!! och efter det tänkte vi åka till Farmor lite fort och hämta en handsfree men det hann vi aldrig så pappa släppte av mig i stan där jag mötte MC


Vi gick in i typ 100 butiker.. herreguuud vad MC var bestämd.. haha hon skulle in överallt (vilket jag iofs gillar haha skit kul att gå i affärer såklart) och hon handlade i typ alla kändes det som, men nu överdriver jag ju.. hon kanske handlade i 6 butiker av typ 26...
Anyway!! vi gick till panduro och skulle köpa lite grejer till min och tims 4årsdag men jag kunde inte bestämma mig.. Mc hittade dock grejer där :D Sen blev det käk på mcdonalds.. YUMMIE SOM FAN :D

Butikerna jag handlade i var Kahls, Akademibokhandeln och Din sko ;D

Sista butiken vi var i (har jag för mig) var Kalles Rum! Det är en nyöppnad butik på Kanalgatan 7, lite utanför "centrum-centrum" men ändå! och den var SUPERMYSIG! Tims mamma hade älskat den hahahaha omg.. allting var sånt Annika gillade.. hursomhelst...

Efter att vi vandrat runt i stan så gick vi och fikade på bageriet.. När vi var på Kalles Rum så sa MC
"vi går och fikar sen"
aa okej, vart?
"Bageriet"
MEN ÅÅH no shit, vilket jävla bageri?? HAHAHA men tydligen så hette bageriet just Bageriet haha!





MC & jag hittade stearin som liknade en snopp ;( HAHAH men det var roligt!



Snygging!



Bageriet!



Kalles Rum :D


Det jag handlade idag:



Impregneringsspray! :D Till mina EMU UGGS



En blyertspenna med fyra olika färger.



En te-sil till rött, puffigt (jätte fint damm-aktigt) te..



& 1 hg rött te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0