Sova är för pussys?

HAHA NEJ!! men jag är så lame. Tim är uppe för EN GÅNGS SKULL (awesome att han inte ärd et iofs, för då sköter han skolan osv :)) för han går bara en timme i skolan imon.. så sitter här och chattar med honom istället för att sova.. Ingen harm kanske eftersom mamma ändå väcker mig imon.. men känns ändå dumt.. har ju alltid skött sovtider annars men sen USA + operation och allt så har det verkligen vart upp och ner.. fram och bak..

PÅ tal om uppochner.. Den nya rädda barnen reklamen är den enda riktigt bra sån reklam jag har sett. Jag verkligen älskar den reklamen.
Världen är uppochner. Dags att hjälpa till och ändra det. omg <3

NU ska jag sova! NIGHTY



Me and mami<3!

Kommentarer
Postat av: EMY

Hejsan =) fin blogg!



Ta gärna en titt in i min blogg. Där du får följa en mode galen blondin son bloggar om sitt liv där mode, skönhet är bara vardagsmat.



Jag bjuder även på

videobloggar, mycket ego bilder & lägger upp låtar & videos när jag sjunger.



Ha en skön dag! / www.emys.se

2010-10-22 @ 04:33:39
URL: http://emys.se
Postat av: Jullan

Roligt att du vill vara med! Vinnaren kommer upp på bloggen ikväll. Lycka till :)

2010-10-22 @ 08:00:21
URL: http://jullankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0