Till helgen

Alla vet väl att det är halloween i helgen.. Funderar på att ta med mamma till morfars grav.. men kommer väl glömma det som varenda jävla år och istället fokusera på min årsdag med tim, eller halloweenfesterna som kommer.. äsch vad dåligt!

Men ja.. På torsdag kommer hasse.. AWESOME! Då blir det flygande Jakob till middag :D eller på fredag kanske.. för då kommer tim också..men det är så mycket grädde i det så blir väl på torsdag heh!

OCH inte nog med att det är halloween helg, det är ju höstlov för många också.. Och årsdag för mig och tim.. Tim kommer vara här i en vecka. NICE!!!


Halloween 07. Nallo, MC & Jag


Halloween 08. Jag & Elena


Halloween 09. Jag

Kommentarer
Postat av: Marcusmarit

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-27 @ 12:18:39
URL: http://marcusmarit.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0