Underbar helg i Malmö!

Imorgon åker jag hem, och jag har inte haft tid att uppdatera!
I torsdags så åtke jag till Tim och när jag kom fram så blev det burger king och film som vanligt på kvällen haha.. men på fredagen hittade vi på massor! Vi gick i stan här jättelänge.. först begav vi oss till Monki och sen Buttricks, därefter ville vi se vad Party land hade att erbjuda ( vi letade halloweenkostymer.. dock inte på monki haha!) och vi hittade en hel del roliga grejer men bestämde oss för att handla först när vi visste att det verkligen blir en halloweenfest.

Anyway! Efter det så blev det subway.. måste iofs gå nu för vi ska spela bomberman (som vi snart har spelat ut mohha) så nu måste jag äga! byyye  (p.s. Im freakin nuts mihhihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0