Ut på promenad med mina fina hundar!

Just nu är vädret så jävla nice så när pappa bad mig om att ta hundarna på morgonen, då var det inga problem!
Kommer väl om tio, femton minuter igen. Tänkte bara svara på en MC kommentar

mc
om Kommentarer från MC ;D: Sååå jag pratade med Walter, de har inte skrivit på kontraktet än, så det var inget jag hade missat. c:

Och insomniia är när man inte kan somna (vilket är lite ironiskt, eftersom det låter som tvärtom). Men man tror att man sover bra. Jag har det och var som värst när jag startade min blogg (för två år sen). (:

Svar: Nu fungerar det att kopiera utan en box igen.. :o vafan!!!
Men aa vet, det var i typ januari eller något..

HAHA VA?! ofta..men okej ;D I getit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0