CSI & Coldcase

Hellu! Sitter just nu och väntar på att CSI ska börja igen .. det är reklam just nu.. hursomhelst så tänkte jag också se på Cold case sen vid 00.50 .. kommer ändå gå upp kl 10 hoppas jag.. blir galen annars.. fan haha!

Blir inte att läsa något ikväll för jag ser på tv istället..Imorgon när jag går upp så ska jag läsa en jävla massa engelska och sen så ska jag städa undan liiiite i rummet men framförallt hjälpa mamma med tvätten hade jag tänkt :) Blir väl trevligt hoppas jag!

Hade mina fina Hello Kitty örhängen idag förresten! :D Och nu när jag har tagit ur dem så gör det faktiskt inte ont ;D awesomecake!

Här får ni en random bild ur min dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0