Andning. Varje dag är en breakthrough.

Jag har andningsövningar och träningsövningar som jag ska göra varje dag (andningsövningar = 12ggr per dag och träningsövningar = 2 ggr per dag). Igår gjorde jag andningsövningen 3 gånger...Fail.


Jag har svinont när jag andas, det har jag haft nu i tre dagar men jag tror det beror mycket på att jag har vågat lägga mig på sidan när jag sover. Dock ligger jag nog för länge så det gör ont sen, det brukade hända ibland förr, väldigt sällan och fort övergående så vi får se vad som händer annars får jag be sjukhuset att röntga lungorna så det inte är vätska som har samlats..

Förresten ååh! Jag märker ju nästan dagligen att jag orkar lite mer än förra dagen.. Igår var första dagen som jag kunde gå och lägga mig utan hjälp.
Har alltid behövt hjälp av mamma, pappa, tim eller klas när jag ska lägga ner huvudet på kudden. Det gör så fruktansvärt ont i alla senor i halsen och nyckelbenen + axlar/skulderblad när man gör den enkla "lägga sig ner rörelsen".
Så igår, när jag hade svinmycket migrän, så gick jag och la mig själv. Jag la mig ner på sidan, det gjorde inte lika ont som att lägga sig rakt bak. Vilken erövring ! ;D




Jag & Pappa ska snart åka och handla o.s.v. Han vaknade typ för en timme sen och har inte rökt än :) wie!
Uppdaterar er sen. Åh en sak till bara! haha. igår kollade jag igenom massa gamla bilder från min förr förra dator.. ååh så kul! haha kan kanske visa er bilder och videos sen :D
Här är iaf en av mina favoriter haha..



Kommentarer
Postat av: Jenny Sabba

Jag kommenterar inlägget om oro för att sätta barn till livet.

Förstår din tanke men jag tror nog att det finns fler än två goda människor här i världen;)

Vad har vi för alternativ?

Sluta producera barn och utrota oss själva? Ja, det kanske är bättre?!

Fast då har ju det onda vunnit på något sätt... I vilket fall...

Varför är du så go Milla? Vad beror det på? Är det gener? Eller socialt arv? I såfall kankse du producerar en minst lika go människa som du själv är som kan fortsätta kämpa för det goda här i livet. Kram

2010-09-24 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0