Ändrade prioriteringar..

Nu kanske rubriken låter som att jag itne tänker ha en "göra viktiga saker"-dag.. men jo haha dt ska jag ha.. tänkte bara på en sak nu när jag plockade fram mina pengar... Innan operationen så var allt jag kunde tänka på som problem var "pengar"... inget annat var jobbigt/problematiskt..

Nu känner jag.. vafan ska jag ha pengar till? haha.. jag kan inte ens använda dom för jag kan inte göra något.. kan inte gå och fika osv osv.. Kan inte åka till tim... wth liksom..

Jag ska betala min engelska bok och min kåravgift.. jaha... okej? sen? haha.. men jag sparar väl dom :) blir alltid bra att ha sen..


Förresten! Igår hade jag 13 saker på min lista.. nu har jag 19 tror jag.. suck
Men iofs har jag gjort några av alla punkter så det blir nog bra :)
Kommer dock INTE hinna göra alla saker idag nu dock, eftersom det blev så många "stora" punkter idag som jag kom på.. Det är ändå bra att ha listan så jag vet tills senare tillfällen :)



1. ringa kirsty (nej kom jag på. hon skulle ringa mig - check)
2. ringa sköterskan på hjärtvårdsavdelningen
check
3. ringa tandläkaren check
4. betala kåravgiften Check
5. fixa photoshop
6. läsa engelskaboken
7. kolla mailen check
8. kolla igenom lektioner på alla tre kurserna 
9. duscha & byta stripes
10. träningsövningar 2 gånger varje dag
11. andningsövningar helst 12 ggr varje dag
12. betala pappa 200 + kåravgift Check
13. ta piller check
14. kolla bussar Check

15. ta disken check
16. Fixa mig - borsta håret, deo, kläder och borsta tänderna varje dag (dom flesta tar väl det för givet men det är lätt att glömma/ inte vilja när ALLT verkligen är jobbigt)
check
17. kolla civilekonomprogram=  engelska??  check
18. städa mina två rum
19. ta mina säckar med kläder och ge bort
20. rensa datorn
21. "rensa" internet
22. bli medlem i Ung vänster eller SSU check

Nu ska jag iallafall fortsätta med att kryssa av listan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0