Att röka, eller icke röka, det är frågan!

HEY Allihopa! idag är jag uppe tidigt! Jag gick och la mig klockan 22 igår och var faktiskt trött! Awesome!
Förresten, igår när jag skulle sova så hade pappa bara rökt 2 och 1/3 cigg, på 13 timmar! (från 09 till 22) HUR bra är inte det?! Så stolt jag är! Ska även försöka få mamma att sluta efter att pappa har lyckats.. för idag så väckte hon mig med hennes (och pappa har med sånt förövrigt) gräsliga rökhosta.. Tycker så synd om henne, det låter som att det gör så himmla ont...

Sen, när man tänker på det.. 45-50 år, det är ingen ålder! jag menar kollar man på hur fort "sluta röka"-kurerna gör skillnad så är det ju helt sjukt! Tror det är efter en dag så blir luktsinnet bättre, andningen o.s.v osv, allting kommer liksom bli bättre.. tillochmed kondisen och man slipper dessutom förhoppningsvis en hel del sjukdomar som t.ex. kol.
Förresten! En sak som är jävligt synd är att jag har för mig att flimmerhåren inte växer ut igen.. anyway har inte stenkoll på sånt här men minns att vi fick se en riktigt informativ och bra film på biologi B i tvåan på gymnasiet.. Programmet var frå UR.


Nu ska jag "pop some pills" och go to bed haha ne, men pop some pills iallafall och försöka stay awake!


har fått en kommentar förövrigt också ! :)



Jenny Sabba om Andning. Varje dag är en breakthrough.:
Jag kommenterar inlägget om oro för att sätta barn till livet.
Förstår din tanke men jag tror nog att det finns fler än två goda människor här i världen;)
Vad har vi för alternativ?
Sluta producera barn och utrota oss själva? Ja, det kanske är bättre?!
Fast då har ju det onda vunnit på något sätt... I vilket fall...
Varför är du så go Milla? Vad beror det på? Är det gener? Eller socialt arv? I såfall kankse du producerar en minst lika go människa som du själv är som kan fortsätta kämpa för det goda här i livet. Kram

Svar: nemen! Det måste ha blivit något fel, men vilken tur att du skrev igen! :D
hahaha jo det är ju sant ;D
Aww.. ja ;/ Jag vill ju inte att det onda ska vinna såklart...
Jo, jag hoppas väl att det är gener så det blir en go liten tim/milla! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0