Drömmens dimma

Baaaaaaaah! Har fortfarande inte fått bort känslan av att jag inte är riktigt vaken.. jätte konstigt..

Tänkte bara skriva ett inlägg här innan jag sover.. Ska försöka lägga mig tidigt idag, efter House.. Så jag kan vakna i normal tid imorgon...


Har verkligen inget alls roligt att berätta och det känns ganska worthless att skriva då.. men just det en liten rolig sak haha pappa sa att jag var på jnytts förstapage igår där man hamnar som "ny bloggare".. nice..Tim kanske kommer i helgen ändå..trots att han inte kan gå på bröllopet nu eftersom det är jävligt sent påtänkt...


Ässch får ont i huvudet av att sitta här.. ;( skriver mer, roligare, inlägg imon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0