fett this fett that

alltså.. jag stör mig på att jag börjat tänka/skriva fett bra, fett kul o.s.v. hahaha vad har jag fått det från?.. usch..
ANYWAY tänkte säga att igår så var det fan toppen med maten!

Till frukost fick jag fattiga riddare, till lunch en cheeseburgare och till kvällsmat/sen middag fick jag räkmackor omg omg omg!!! bästa ever.. haha.. svingott.. skönt att jag äter igen men hoppas jag använder all energi jag stoppar i mig.... det är jag mindre tveksam till..



Åt även en halv räkmacka till lunch också.. haha igår sa jag till pappa att dom bästa räkmackorna är dom man gör hemma.. då sa han.. "ne." jag tänkte "men ..vafan?" så sa han fort "dom bästa räkmackorna är dom pappa gör hemma" hahaha och det är så jävla rätt.. Han hade mycket majonäs-klet-blandning så det slank ner lätt och ååh.. perfekt hahah!








På tal om något HELT annat. jag var ju på sjukhuset.. sen åkte vi till farmor och vid typ 13.20 var vi hemma och då sov jag tills typ nu... gick ju upp klockan 07 idag bara för jag hade så ont...

Läkaren gav oss för det första två sprutor (YEEIY! dom vi köpte gör ju så jääävla ont!!) och undersökte sen min mage lite fort med stetoskåp och magtryckning.. det gjorde lite ont.. hans konstaterande var att det kan vara två saker.
1. en muskelsträckning (som vi alla här hemma tror, förrutom det faktum att det är en så extrem jävla smärta...)
eller 2. magkatarr p.g.a. all stress och allt jag har gått igenom precis..

Så eftersom båda är behandlingsbara och ofarliga så fick vi recept på några kapslar till magkatarr som vi tog ut samtidigt som vi köpte zonsalva till ifall det skulle vara muskeln..

Pappa..stackars pappa hah.. i morse sa jg ju hur jävla ont jag hade till honom och han förstod (trodde jag...) sen försökte han får mig att skratta och jag sa försiktigt och bestämt "nej pappa gör inte det. det gör verkligen svin ont".. Men nejdå.. han fortsatte.. jag skrattade, lika fort började jag gråta.. fan vad han blev chockad stackarn och sa "oj.. du får verkligen berätta för doktorn hur jäkla ont du har".. och det gjorde jag ju också..

Så nu har jag ytterligare en sak att äta i piller-form-aktigt.. haha..men jaja.. vi åkte sen till farmor.. eller nej! vi gick till apoteket såklart och sen åkte vi och handlade och SEN åkte vi till farmor haha.. jag hade gått så mycket på sjukhuset och i affärerna att jag var alldeles slut..
När vi kom till farmor tog jag en av sprutorna vi fick på sjukhuset och sen smörjde in halva magen med zonsalva.. därefter la jag mig i farfars säng (jätte skön verkligen...:)) och somnade flera gånger.. vaknade till för det gjorde ont i magen, så typiskt.. men det var verkligen en liten vila som jag behövde

för... sen när vi kom hem.. då åt jag en halv räkmacka sen sov jag i 3,5 timmar ungefär...















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0