Fullspäckad dag

Tjuhu! vaknade 10.30 och sen dess har jag sprungit runt lite överallt.. dagen började med att jag fick migrän och pappa duschade, sen drog vi iväg till sjukhuset och skulle ta blodprov och fixa migränpiller till mig. Blodprovet gick fort och bra som vanligt men PK värdet var fortfarande för stort och alltså var blodet för tunt.

Idag och imorgon ska jag inte ta några waranpiller. Men sen migränpillerna.. det var himmla struligt att skaffa fram eftersom man helst inte ska mixa andra läkemedel med waran..

men istället så ska jag börja käka 8 piller panodil om dagen så det är väl bra I guess...


anyway sjukhuset tog en stund för vi skulle gå till olika läkare och rådfråga hela tiden.. men de var snälla och allt gick bra.. Efter sjukhuset åkte vi till dressman på a6 för pappa skulle hitta en skjorta till bröllopet på lördag samt att vi åkte till kjell och kompani för att köpa en parabol (..fult ord btw) och den var inte inne i lagret..

Efter kjell blev det Willys för att handla middagsmat.. det blev egengjord pizza ;D Mums!

Willys tog också ett tag och kl 15.30 var vi hemma och började göra alla pizzor.. Hasse kom också för typ 30 minuter sen.. så jao.. när vi hade gjort maten klar så åt vi, sen gick jag ut med vovarna och då kom hasse sen dess har vi väl chillat men ja, ganska fullspäckad dag iallafall..


jag börjar få migrän igen känner jag..borde flytta mig från datorn.. bajjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0