Hemkommen.

Hej. Jag är trött och utmattad idag . men. (ett stort men!!!!) jag är utskriven! :D

Kom hem klockan 6 från ryhov typ.. käkade och somnade så har inte kunnat skriva idag förrens nu och nu är jag alldeles för trött.... shit vad utmattad man blir av minsta lilla grej alltså. blä....
Vi storhandlade på apoteket med.. haha tanten i kassan för receptgrejerna såg helt orolig ut sen frågade hon om något akut hade hänt .. stackars.. men det kostade bara typ 250 kr.. egentligen skulle det kostat över 1700 haha.. insane. OCH Då fick vi inte ens med oss allt vi skulle ha eftersom de inte hade en tablett på A ...

jag är astrött.. så tänker sluta skriva nu fyfyfy! jobbigt att hålla upp armarna för att skriva på laptopen tillochmed...
På fredag ska jag och tim förhoppningsvis på nyaste resident evil filmen :D:D:D:D:D!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0