Kvällspromenad med pappa!

Åh. Ännu en dag har gått utan att jag vart inne på plingplong högskolan.. Men jag ska in där såfort jag skrivit klart här.
Alldeles nyss var jag och pappa ute på promenad.. En kort såklart, så jag skulle orka.. Det var jättejobbigt men jag tycker att jag är riktigt duktig faktiskt! Har inte duschat idag heller.. tror det har gått en vecka nu haha...
Tycker iallafall att jag som är nyopererad inte måste bry mig om sånt (A)!


Jag är lycklig. Och jag vet att jag för några dagar sen beskrev någon mindre depression och det är ju så med tonårsmänniskor, såklart.. men iaf.. the point här är att jag är så glad över alla människor runt mig .


Ikväll blir det, som alla andra kvällar nu för tiden, tv kväll med pappa :) Gamla CSI avsnitt och Cold Case :D Men nu måste jag bege mig härifrån tyvärr..'




Galen pappa ;D år 2006 haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0