Mer kommer såklart!

Har pausat lite länge nu haha! somnade såklart och jag sov så sjukligt gott! Inte sovit så gott på lääääääänge! Fast jag vaknade tre gånger under en timme haha men sömnen var riktigt djup ändå.. konstigt men vääldigt skönt!
Efter min lilla vila så spelade vi vidare på kortspelet som vi pausade i förmiddags..

Nu är hasse och leena på bio så då kan jag väl sitta här lite.. Läste precis Jennys blogg
där hon skrivit ett kort inlägg om mig som satte sig hårt i hjärtat.. blev rörd och glad.. åh.. Så nu sitter jag här och halvgråter haha! men av glädje och lite av... vet inte men en bra känsla.. det kändes skönt att läsa...


Sen har jag fått en kommentar här

mc om Åh sköna säng!:
ÅH! mer livstecken! började fundera på när man skulle se mer av dig. Meeen, som sagt, hör av dig när du kan träffa människor, jag saknar dig och har framförallt oroat mig.
puss på dig min fina! <3

Svar: Wie! haha jo det blev längre sjukhustid än jag trodde men jag mår ändå bättre än vad jag förväntade mig...
Aw<3 vi ska höras i veckan.. Om jag inte blir inskriven igen såklart.. Puss puss!



Nu ska jag börja med inlägget om operationsdagen :) Enjoy sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0