MIPIDL

Hejsan! jag är hemma nu. Jag var "ute" för första gången på mycket länge. Boris hämtade upp mig med bilen och så körde vi och hämtade Sabina sen så åkte vi hem till dem och hade det väldigt trevligt. Ska strax sova men vill berätta om en liten sak..


Tänkte berätta om ett fint litet sms jag fick av min pappa..
För en timme sen skulle vi se på Cold Case.. Då satt jag här på övervåningen vid TVn och cold case startade precis när det pep till i telefonen. Jag visste nästan att det inte var Tim för han hade smsat innan och sagt att han skulle sova.. så då tänkte jag "okej, boris kanske?"
Slog upp telefonen och då står det "nytt meddelande från Pappa"...tänkte "va?" haha.. han skulle ju vara uppe i soffan snart så varför smsar han?

I smset stod det
Du är: MIPIDL :-

Då tänkte jag.. va?
Jag tänkte att jag klurar ut det.. Så trodde han först menade MIFFO P----- IDIOT L----- för han brukar retas sådär.. så jag skrattade och skrev "hahaha vad är det? Ett av pappas påhitt? Cold case nu!" så hörde jag direkt när jag skickade iväg smset så klampade pappa i trappan...

"vad menade du?"
"Most important person in daddys life"


Gissa hur det kändes ? :D flyger fortfarande på känslan.. Min familj alltså.. min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0