Oh happy daaay!

Oh HAAAAPPY DAAAY!
Jag vaknade 12.30.. störande. Allting var ju bra för bara några dagar sen.. anyway.. har inget direkt kul att berätta.. vaknade ca 10 gånger i natt och vid 12.30 kom pappa in och sa att "ska du inte gå upp milla", dåvar jag redan tjurig och arg för mamma hade redan frågat och meg hade vart där flera gånger och stört.. så jag pallade inte, jag var så arg så jag inte kunde somna om.. så jag bestämde mig för att gå upp och tänkte att "nu fan får dom vara snälla annars flippar jag ut"

och familjen var som vanligt snäll.. jag tjurade väl lite såklart i början men nu är jag glad att jag gick upp...förresten undra varför "kroppen" har utvecklat en irritationskänsla? arg känsla kan jag förstå för det kan ju vara viktigt i vissa överlevnadsgrejer osv.. men att irritera sig, vad är det bra för..?



Jag sitter och chattar med Sandip.. vi pratar om tandvård och hjärtproblem.. kopplingen där imellan.
Kom precis på hur mycket tandproblem jag egentligen har.. herregud..
jag skulle fått tandställning när jag gick i 9an men fick inte det p.g.a. att det var för riskabelt med hjärtat..undra hur det är nu, när jag har bytt klaff..? men nu snart måste jag ju börja betala så det är väl så tandläkarna tänkte sig ;(

aja.. måste gå och träna.blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0