sex timmar..

Suck.. haha jaghar vart vaken i sex timmar nu, jag är svintrött.. så jobbigt. haha.. anyway tänkte visa er en söt liten video från när ebba var valp och hennes två syskon, tanja (brun) och beppe (svart,vit,fluffig) leker med varandra.. Den fjärde valpen är inte med på videon, vet inte riktigt varför ..
Nu när jag ser videon så tycker jag inte alls det är konstigt att jag ville ha kvar ebba med sina små spetsiga öron som i toppen lutade lite.. haha ååå hon var ju så sööööt! Nu tycker jag bara att hon är ...virvlig haha.. söta ögon och söt personlighet men pälsen är inte alls som man kunde tro...

Tyvärr har vi inte fått ebba att bli dräktig... Försökt tre gånger nu men det verkar inte gå -.- sjukt störande.. vill ha massa små puppies som är söta, glada och nyfikna! Tyvärr är det inget ljud på videon men den är sjukt gullig ändå (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0