Som jag visste...

Alltså.. nu sitter jag här.. klockan är halv ett på natten.. woh.. Jag visste att jag skulle fucka upp sovtiden idag igen.. suck.. tänker iaf sitta här och chatta klart med min pojkvän .. eeh.. vene vad jag ska säga...

allting ser bra ut med ärret iaf men såren på halsen gör så jäkla ont! eller njea.. när man går emot dom så gör det svinont.. det är ömt som tusan..Tycker det borde lägga sig..Just det! måste fotografera mina blåmärken/små prick-grejer på benen med.. det har nästan försvunnit och det visade sig att jag bara hade EN riktig leverfläck på högerbenet.. shit vad mycket bättre det ser ut nu :) inte som någon infektion liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0