Som sagt...

Ja.. jag mår ju inte helt bra. Igår hade jag humörsvängningar som bara den och migrän halva dagen. FY!!!

Men det resulterade iallafall i att jag inte skrev om operationsdagen och nu ska jag snart iväg med pappa till Ryhov igen för att eventuellt stanna där... BLÄÄÄÄÄÄÄ.

Enligt sköterskan så SKA jag stanna men pappa och jag ska försöka övertala dom och tjata lite.. kan ju likaväl åka till sjukhuset en gång om dagen som vi har gjort nu i helgen.. eller?... Tim tycker jag är dum ;( Han vill inte riskera något MEN han vet inte heller hur fruktansvärt jävla dåligt det är på den avdelnigen och hur fruktansvärt jävla tråkigt.


Alla läkare är såklart duktiga o.s.v. (FÖRRUTOM han som är lärling.. wtf. Går in SJUK i mitt rum?! Kan inte ens uttala mitt hjärtttillstånd och försöker fråga mig saker på den sämsta svenskan jag nånsin hört. Och jag har många blattevänner.. haha herregud.. jag ville bara hjälpa han först men sen blev jag så FETT arg över att han var förkyld (hans ögon var tillochmed röda och rann...cp idiot) )
Men sköterskorna .. vissa är ju bara fail där ;((
Om jag trycker på ringklockan och ber om tre saker så kommer dom med en.
Dom ställer pillerna jämte sängen om man inte är där, sprutorna också.. låter dom ligga vafan? Jag vet inte hur alla mina piller ser ut borde dom inte informera mig om att det här är den och den och den tar du för det här och det här?? Så jag inte tar min rumskompis piller t.ex.....
Äsch. Det är inte det enda failet haha.. ska berätta mer sen om just dagarna på ryhov. Har inga bilder där eftersom man inte får använda kamera.. Wierd maybe men förstår det eftersom vissa inte vill bli fotade helt enkelt...

På den avdelningen verkar de inte riktigt vana vid att ha nyopererade folk (eller jo. men folk som gjort en ballongsprängning i kärlen vilket går typ på 45 minuter och man öppnar inte bröstkorgen och sövs inte osv men tror det kallas operation ändå) för .. aa finns ju massa saker haha MEN ska ta det sen säger jag ju...


KUL att det blev ett ganska långt inlägg ändå.. tänkte bara skriva den första meningen men blev ju lite att läsa iaf ;D
Har även fått en rolig kommentar här med så slänger med den här ;D



Camilla Lövgren  ([email protected]) om Fan alltså.. man mår ju inte bra..:
Hej Camilla Lövgren! Kul att vi har samma namn! Jag hoppas du mår bättre snart och slipper ha ont. Måbrakramar från Norrland!

Svar: Hejsan! Haha ja det var verkligen kul! :D tack så hemsk mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0