Äcklas inte, snälla ni..Jag behöver bara hjälp

Alltså. Innan när vi höll på att krocka så drog bältet i magen riktigt jävla hårt.. och sen gick jag på toa.. och det såg lite katastrofigt ut.. typ lite rött.. och jag undrar om det kan bero på waranet?... :S

Tog en bild för att visa.. jag blev själv väldigt orolig, men jag har ju inte haft ont.....



Vad tror ni?? :S kan det vara farligt?.. jag menar jag har aldrig sett sånt här förrut........... aff.. kanske borde åka in imon och kolla så jag inte har innre blödningar?































































































































Hur fick detta er att må? HAHAHAHA .. Såklart var detta inte sant. HAHA. jag och boris tömde ju som sagt hans kylskåp och rensade ut gamla saker.. massa soya, tacosås osv.. så för att inte vasken skulle lukta o.s.v så spolade vi ner det, gick superbra men såg ju sjukt illa ut... Hoppas jag iallafall råkade lura någon... (A)

Kommentarer
Postat av: Boris

Så jävla bra! xD

2011-04-19 @ 08:07:49
Postat av: Jennie

Oh...my...god! Min första tanke var "Är hon seriös?" Hahaaha... blääää xD

2011-04-19 @ 08:40:31
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0