Åh vilken underbar morgon :D

Hejhopp allihopa! Jag vaknade just.. Jag ska städa undan lite idag men sen ska jag också åka iväg till mina små söta underbara sysslingar :D mysigt! Jag drömde massor med drömmar idag igen, men minns knappt inget av det förrutom att jag kände mig glad i allt och varje dröm utspelade sig i varma väderförhållanden..

Vi ska ge dem lite påskgodis och sådär.. btw en sak jag glömde berätta igår..(eller oj..berättade ju inget för jag var trött.. haha.. ) men ni får en liten sneakpeak på vad jag gjorde.. Jag var hos boris.. och så var även hasse och leena där med mig.. Vi gjorde vegotacos igår (btw svingott! :o) och då rev jag ost, för att jag inte fick skiva gurkan för Boris eftersom jag äter waran. Men nej, då lyckades jag såklart ändå bloda ner genom att riva knigen på rivjärnet. jag kände det inte ens men helt plötsligt var mitt finger rött.... (Y).. skrapade bara upp liiite liite på hudytan..galet!

Nu ska jag och min bästa pappa iväg strax så jag tror jag skriver senare :)



Jag tror jag kommer have a blast hos mina sysslingar.. Dom älskar nämligen att leka, precis som jag ^.^
Och så har dom en asstor studsmatta.. haha. Ohmy! nu blev jag ännu mer peppad än förrut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0